דגש על התחושות הגופניות, הרגשות, המחשבות וההתנהגות. זו גישה הוליסטית ואינטגרטיבית, נעזרים באומנות ככלי להיכרות עצמית ולפיתוח היצירתיות וגישה חיובית על החיים.
נפתח מודעות לקשר בין הגוף והנפש ונראה את ההשפעה בין תהליכים שמתרחשים במהלך החיים. הגוף מוצא דרכים לבטא או לחסום את החוויות הרגשיות. המטרה שלנו ללמוד ולרכוש כלים להקשבה לגוף, כמו הרפייה בדמיון מודרך, מדיטציה או הבעה ויצירה, דרכם מחזירים את המודעות לגוף והחיבור לנפש ולמחשבה. המכלול הזה משפיע על ההתנהגות הלא מודעת. התהליך מאפשר לך לפתח מודעות אוטומטית. התפתחות הכוחות שטמונים בך וגילוי כוחות רדומים ויצירתיות שיש בך ולא העזת לבטא. אנשים מגלים את עצמם.
* ראש התוכנית להכשרת מטפלים בתנועה ואומנות במכללה האקדמית בוינייגט.
* יוזמת ומנהלת מרכז השיקום הישראלי באמצעות אומנויות א.ד.מ - אומנות דרך מעשה.
* יוזמת חוק שיקום בריאות הנפש.
* חוקרת, מלמדת ומטפלת בתחום התרפיה באומנויות ורגשות. ומובילה בישראל ובעולם בהכשרת מורים וניהול בתי ספר.
* PHD בחינוך בתחום הכשרת מורים מבוססת רגשות בשיטת מעגלי הלב.
* מרכזת יחד עם פרופסור יזהר פלטקה במכון מופאת צוות חשיבה בנושא רגשות בהכשרת מורים ומנהלי בתי ספר. כתבנו יחד אסופת מאמרים בנושא, המהווים את הספר המוביל בארץ בנושא הכשרת מורים מבוססת רגשות.